sobota, 1 września 2012

NIVEA Q10 PLUS ujędrniający żel antycellulitowy recenzja opinia

Hejooo :)
Witam wszystkie czytelniczki. Jakimś cudem udało mi się znaleźć  w gronie osób, które miały przetestować ten żel. Myślę  sobie pewnie znowu jakaś podpucha. Zresztą ja znowu nie palę się do codziennych masaży balsamem bo szkoda czasu a cellulit rośnie :) no ale listonosz przynosi mi paczkę otwieram ją i cóż no opakowanie jak opakowanie :) ale idąc dalej tubkę otwieram i dziewczyny co za zapach :) zakochałam się  w nim od razu. Aż mnie naszła ochota do testu.     Przez pierwsze dwa tygodnie skóra miała się wygładzić no to stosuje, smaruje tylko wieczorem, bo rano nie mam czasu i chęci :). Oczywiście bez masażu bo brak mi na to cierpliwości czyli tylko wklepać żel i po sprawie. Faktycznie po kilku dniach zauważyłam już różnice. Dziś minęło 3 tygodnie po stosowaniu żelu i cellulit stał się   o wiele mniej widoczny, a miałam ten okropny bo nad kolanami i pod pupą. Wyoglądałam się z każdej strony i mogę wreszcie założyć spodenki bez skrępowania, że ktoś się będzie na mnie patrzył spod byka :) No może tak się nie patrzyli, ale mój wewnętrzny głos mnie tak wkręcał :) Polecam z czystym sumieniem i jeżeli ktoś tak jak ja nie pali się          do codziennego rytuału masażu to ten żel jest właśnie dla Was. Polecam polecam i jeszcze raz polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz